Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Societat Cultural Esportiva Carolines d’Alacant protagonitza el cinqué concert “Música a la Llum”

[:vl]Aquest dissabte 8 de maig a les 12.00 tindrà lloc el cinqué concert del cicle “Música a la Llum – Concerts a la Casa de la Música”, que organitza CaixaBank al costat de la FSMCV i el Institut Valencià de Cultura (IVC).

En aquesta ocasió serà el grup de jazz “Carolinas-Jazz Ensemble”, procedent de la Societat Cultural Esportiva Carolines d’Alacant l’encarregat d’oferir el cinqué d’aquest cicle de 15 concerts que se celebren cada dissabte en la nova seu de la FSMCV, amb la participació de grups de xicotet format pertanyents a societats musicals federades.

Complint amb la normativa vigent en matèria COVID-19 i les corresponents restriccions, és necessari reservar prèviament l’entrada en este mateix enllaç.[:es]El próximo sábado 8 de mayo a las 12.00 tendrá lugar el quinto concierto del ciclo “Música a la Llum – Conciertos en la Casa de la Música”, que organiza CaixaBank junto a la FSMCV y el Institut Valencià de Cultura (IVC).

En esta ocasión será el grupo de jazz “Carolinas-Jazz Ensemble”, procedente de la Sociedad Cultural Deportiva Carolinas de Alicante el encargado de ofrecer el quinto de este ciclo de 15 conciertos que se celebran cada sábado en la nueva sede de la FSMCV, con la participación de grupos de pequeño formato pertenecientes a sociedades musicales federadas.

Cumpliendo con la normativa vigente en materia COVID-19 y las correspondientes restricciones, es necesario reservar previamente la entrada en este mismo enlace.[:]

Compartir:

Últimas noticias

Categorías