Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Unió Musical d’Albaida “l’Aranya” protagonitzarà el huité concert “Música a la Llum”

[:vl]La Unió Musical d’Albaida “l’Aranya” protagonitzarà el pròxim 29 de maig a les 12.00 el huité concert del cicle “Música a la Llum – Concerts a la Casa de la Música”, que organitza CaixaBank al costat de la FSMCV i el Institut Valencià de Cultura (IVC).

L’agrupació TUDEL BRASS QUINTET de “L’Aranya” interpretarà la huitena actuació “Una d’aventures” d’aquest cicle format per 15 concerts. Els recordem que el cicle se celebra cada dissabte en la nova seu de la FSMCV, amb la participació de grups de xicotet format pertanyents a societats musicals federades.

Complint amb la normativa vigent en matèria COVID-19 i les corresponents restriccions, és necessari sol·licitar prèviament l’entrada en el següent enllaç: https://forms.gle/uecJ6mMPaspaqed18[:es]La Unió Musical d’Albaida “l’Aranya” protagonizará el próximo 29 de mayo a las 12:00 el octavo concierto del ciclo “Música a la Llum – Conciertos en la Casa de la Música”, que organiza CaixaBank junto a la FSMCV y el Institut Valencià de Cultura (IVC).

La agrupación TUDEL BRASS QUINTET de “L’Aranya” interpretará la octava actuación “Una de aventuras” de este ciclo formado por 15 conciertos. Les recordamos que el ciclo se celebra cada sábado en la nueva sede de la FSMCV, con la participación de grupos de pequeño formato pertenecientes a sociedades musicales federadas.

Cumpliendo con la normativa vigente en materia COVID-19 y las correspondientes restricciones, es necesario solicitar previamente la entrada en el siguiente enlace: https://forms.gle/uecJ6mMPaspaqed18 [:]

Compartir:

Últimas noticias

Categorías