Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Corporació Musical de la Pobla de Vallbona protagonitzarà el desé concert del cicle “Música a la Llum“

[:vl]La Corporació Musical de la Pobla de Vallbona protagonitzarà el pròxim 12 de juny a les 12.00 el desé concert del cicle “Música a la Llum – Concerts a la Casa de la Música”, que organitza CaixaBank al costat de la FSMCV i el Institut Valencià de Cultura (IVC).

La Brass Band de la Corporació Musical interpretarà la desena actuació d’aquest cicle format per 15 concerts, que tenen lloc cada dissabte a les 12.00 hores en l’Alqueria Julià-Casa de la Música, nova seu de la FSMCV, amb la participació de grups de xicotet format pertanyents a societats musicals federades.

Complint amb la normativa vigent en matèria COVID-19 i les corresponents restriccions, és necessari sol·licitar prèviament l’entrada en el següent enllaç: https://forms.gle/uecJ6mMPaspaqed18[:es]

La Corporació Musical de la Pobla de Vallbona protagonizará el próximo 12 de junio a las 12:00 el décimo concierto del ciclo “Música a la Llum – Conciertos en la Casa de la Música”, que organiza CaixaBank junto a la FSMCV y el Institut Valencià de Cultura (IVC).

La Brass Band de la Corporació Musical interpretará la décima actuación de este ciclo formado por 15 conciertos, que tienen lugar cada sábado a las 12.00 horas en la Alquería Julià-Casa de la Música, nueva sede de la FSMCV, con la participación de grupos de pequeño formato pertenecientes a sociedades musicales federadas.

Cumpliendo con la normativa vigente en materia COVID-19 y las correspondientes restricciones, es necesario solicitar previamente la entrada en el siguiente enlace: https://forms.gle/uecJ6mMPaspaqed18

[:]

Compartir:

Últimas noticias

Categorías