Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

LA BANDA SIMFÒNICA DEL CIAC TORNA ALS ESCENARIS AQUESTA PRIMAVERA

[:vl]Després de molts mesos d’absència per la pandèmia del covid-19, la Banda Simfònica del Centre Instructiu d’Art i Cultura de la Vall d’Uixó tornarà a oferir la seua música des de dalt de l’escenari en el “Concert de Primavera” que tindrà lloc el pròxim diumenge 2 de maig a les 12h en el Teatre Municipal Carmen Tur. L’actuació es durà a terme amb un aforament limitat, amb reserva d’entrades prèvia, i seguint les estrictes mesures anti-covid. El programa que interpretarà la banda sota la direcció del mestre Pep Domínguez i Martín, estarà dividit en dues parts: Bolero de Raquel (pas-doble de Josep Ros), La muerte roja (Josep Ros) i Ivanhoe (Bert Appermont) en la primera, i ja en la segona, Cavallers templaris (marxa cristiano de Josep Ros), Los viajes de Guilliver (Bert Appermont) i Tintín (Dirk Brossé amb arranjaments de Johan de Meij).

L’activitat en el CIAC ha tornat amb molta força, perquè just el dia abans, el dissabte 1 de maig i en l’Auditori Leopoldo Peñarroja a les 18:30h, l’Orquestra CIAC oferirà una activitat didàctica en família sota el títol d'”Un espectacle de cine”. El concert, inicialment previst per al passat mes de gener, es va haver de cancel.lar per culpa de la situació pandèmica del moment. Es tracta d’un espectacle per a tots els públics, on es podrà gaudir d’una selecció de peces de la millor música de cine, així com musicals i altres gèneres, a partir dels quals descobrirem els secrets d’aquesta música i dels instruments de l’orquestra. L’espectacle, sota la direcció de Sergio Díaz Garcia, comptarà amb la participació d’instrumentistes i veus solistes, així com altres sorpreses, i la narració d’Imma Martínez, que ens guiarà en aquest viatge musical.

Les activitats del CIAC en aquest mes de maig acabaran el diumenge 9 de maig a les 18h en el Teatre Municipal Carmen Tur amb l’actuació del GrupSaxosCIAC que dirigix Ivan Romero.

IMG 6405[:es]Después de muchos meses de ausencia por la pandemia del covid-19, la Banda Sinfónica del Centro Instructivo de Arte y Cultura de la Vall d’Uixó volverá a ofrecer su música desde arriba del escenario en el “Concierto de Primavera” que tendrá lugar el próximo domingo 2 de mayo a las 12h en el Teatro Municipal Carmen Tur. La actuación se llevará a cabo con un aforo limitado, con reserva de entradas previa, y siguiendo las estrictas medidas anti-covid. El programa que interpretará la banda bajo la dirección del maestro Pep Domínguez i Martín, estará dividido en dos partes: Bolero de Raquel (paso-doble de Josep Ros), La muerte roja (Josep Ros) e Ivanhoe (Bert Appermont) en la primera, y ya en la segunda, Caballeros templaris (marcha cristiano de Josep Ros), Los viajes de Guilliver (Bert Appermont) y Tintín (Dirk Brossé con arreglos de Johan de Meij).

La actividad en el CIAC ha vuelto con mucha fuerza, porque justo el día antes, el sábado 1 de mayo y en el Auditorio Leopoldo Peñarroja a las 18:30h, la Orquesta CIAC ofrecerá una actividad didáctica en familia bajo el título de “Un espectáculo de cine”. El concierto, inicialmente previsto para el pasado mas de enero, se tuvo que cancelar por culpa de la situación pandémica del momento. Se trata de un espectáculo para todos los públicos, donde se podrá disfrutar de una selección de piezas de la mejor música de cine, así como musicales y otros géneros, a partir de los cuales descubriremos los secretos de esta música y de los instrumentos de la orquesta. El espectáculo, bajo la dirección de Sergio Díaz Garcia, contará con la participación de instrumentistas y voces solistas, así como otras sorpresas, y la narración de Imma Martínez, que nos guiará en este viaje musical.

Las actividades del CIAC en este mes de mayo acabarán el domingo 9 de mayo a las 18h en el Teatro Municipal Carmen Tur con la actuación del GrupSaxosCIAC que dirige Ivan Romero.

IMG 6405[:]

Compartir:

Últimas noticias

Categorías