BOP C – Concreció de les bases per a la concessió de Subvencions per a gastos corrents en activitats/ funcionament de les Escoles d’Educands 2025

Beneficiaris:

1. Les societats musicals amb banda de música establida que disposen d’escola d’educands o d’escola de música, estiguen radicades a la província de Castelló i inscrites en el Registre d’Entitats de Caràcter Cultural de la Diputació Provincial de Castelló i en la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana.


2. Les escoles de música vinculades a una societat musical que complisca els requisits anteriors, quan, encara sent jurídicament entitats distintes, vengen a constituir un únic ens entre elles, donada la relació de col·laboració i interdependència existent.

3. Les escoles de música comarcals o mancomunades degudament acreditades per la Conselleria de Cultura.

Termini:

1 mes des de la data de publicació.

Bases:

Més informació

Compartir:

Últimas noticias

Categorías