El pròxim dissabte dia 16, la Societat Lírica i Musical
de Benissa, dins de la programació en motiu de la celebració de Santa
Cecília, durà realitzarà una “Nit d’albaes” per a rebre a les noves
incorporacions al grup. Aquest acte començarà a les 22.30h davant del
creama, i recorreran diversos carrers del poble acompanyats, en esta
ocasió, per la Colla El Riberer de Benissa. Per tal de contextualitzar
aquest acte, i celebrant que és el 5è any consecutiu que es realitza per
membres de la pròpia banda, Quico Llopis Ivars, saxofonista i estudiant
de musicologia, ha escrit un article explicant més concretament què són
les albaes.

La FSMCV i Amstel celebren la “germanor” amb una trobada de més de 270 músics valencians
Procedents de bandes de València, Castelló i Alacant, els músics participaran en una trobada que posarà en valor la música

