Segorbe acollirà la XXIII Trobada de Bandes de Música de l’Alt Palancia. Este esdeveniment, que comptarà amb la participació de les 14 societats musicals de la comarca, reunirà a més de 450 músics en la vesprada del dissabte 28 de maig, a les 17:30 hores, en la Glorieta Botànic Pau. Les bandes eixiran des de tres ubicacions distintes i recorreran distints carrers del nucli urbà de Segorbe fins a confluir en la plaça de Agua Limpia i la Glorieta, on finalitzarà la desfilada, un dels esdeveniments més esperats, ja que comptarà amb la participació de la totalitat de les societats musicals.

La FSMCV i Amstel celebren la “germanor” amb una trobada de més de 270 músics valencians
Procedents de bandes de València, Castelló i Alacant, els músics participaran en una trobada que posarà en valor la música

