Close this search box.

El president de la Generalitat Ximo Puig inaugurarà el dissabte la 50éna Assemblea General de la FSMCV a València

La Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV) celebrarà el pròxim dissabte la seua 50éna Assemblea General en el Palau de Congressos de València. Està previst que aquesta siga inaugurada a les 10.30h pel president de la Generalitat Ximo Puig.

En aquesta ocasió, un dels temes centrals serà la celebració d’eleccions per a escollir a la junta que dirigirà la Federació durant els pròxims quatre anys. Aquesta és presidida des de 2014 per Pedro Rodríguez.

A més de la proclamació de candidatures i eleccions, s’avaluarà el compliment del programa electoral 2014-2018 per part de la junta directiva eixint.

En aquesta trobada està prevista la participació de directius de les 550 Societats Musicals de la Comunitat Valenciana. Uns altres dels temes que es tractaran seran l’aprovació dels pressupostos per a 2019 així com l’ingrés en la Confederació d’Associacions d’Educació Musical de l’Estat Español (COAEM).

Juntament amb açò, un altre dels assumptes centrals serà la proclamació dels Premis Euterpe 2018 que junt a les candidatures habituals a la Dedicació a la seua Societat Musical, a la Participació Federal, a la Institució Pública o Privada i el Premi Euterpe Extraordinari de la Junta Directiva, per primera vegada, incorporaran una nova categoria en la qual es reconeixerà la contribució a la Igualtat en l’àmbit de la música.

Clausura dels actes commemoratius del 50é aniversari de la FSMCV: Concert de la Jove Banda Simfònica

El dissabte a la vesprada es posarà fi als actes commemoratius del 50é aniversari de la FSMCV amb un concert de la Jove Banda Simfònica. A les 18.00h, en el propi Palau de Congressos, els 110 joves músics que la conformen, sota la direcció del seu director en 2018 Saül Gómez, oferiran una actuació en la qual s’estrenaran les obres Marxa Federal (composta pel mestre Bernardo Adam Ferrero), FSMCV. 50 aniversari (composta per Ferrer Ferran, Teo-Aparicio Barberán, Pablo Anglés, Santiago Quinto, Andrés Valero-Castells i Amparo Edo), així com Koinós de José Rafael Pascual Vilaplana i s’interpretarà Venus Major de Juan Giménez.

A més, es retrà homenatge a les diferents Unitats Artístiques de la FSMCV (Jove Banda Simfònica, Jove Orquestra Simfònica i Banda Simfònica de Dones) i els seus directors i directores des de l’inici fins a 2018. D’aquesta forma, en aquesta trobada es reuniran per primera vegada els més prestigiosos directors i compositors valencians del moment a nivell nacional i internacional.

Documentació

Descarrega l’ordre del dia. [PDF]