Close this search box.

La Llosa de Ranes acull l’Assemblea General de la FSMCV aquest dissabte 10 de març

L’Auditori Municipal Mestre Vicent Tortosa de la Llosa de Ranes acollirà aquest dissabte 10 de març l’Assemblea General Ordinària de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana. La Societat Musical de la Llosa de Ranes ha sigut l’encarregada d’organitzar aquesta trobada, amb l’ajuda de la pròpia FSMCV i la col·laboració de l’Ajuntament de la Llosa de Ranes. L’Assemblea es durà a terme en horari de matí, sent la inscripció i lliurament de credencials a les 9:00 hores.

La localitat de La Costera serà l’escenari per a la posada en comú dels assumptes relatius a la Federació i a les entitats federades. En l’ordre del dia s’han plantejat diversos temes com la votació per a autoritzar a la FSMCV a negociar amb els sindicats un conveni col·lectiu per a les escoles de música, l’aprovació de la Declaració Institucional de la Federació, i l’explicació de les indicacions oportunes per als pròxims actes amb motiu del 50é aniversari de la Federació. També es procedirà a l’exposició econòmica corresponent a l’exercici 2017, així com a la votació de la modificació de diferents articles dels estatuts socials, entre altres temes.

Les diferents intervencions a l’Assemblea General de la Llosa de Ranes estaran protagonitzades per Pedro Rodríguez, president de la FSMCV i responsable de l’àrea de comunicació, relacions institucionals, innovació i centre d’estudis; Remigi Morant, vicepresident de l’entitat i responsable de l’àrea d’escoles de música; Luis Vidal, secretari general de la Federació i responsable de l’àrea econòmica i jurídica; i Manuel Muñoz, responsable de l’activitat federal.

L’esdeveniment podrà ser seguit i comentat a les xarxes socials mitjançant el hashtag #FSMCVllosaderanes, així com als perfils de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana a Facebook i Twitter.

Documentació

Descarrega l’ordre del dia de l’Assemblea. [PDF]